به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منطقه آزاد چابهار، در این نشست امير مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان تاکید کرد: هماهنگی بین دستگاههای اجرایی، سرعت و کیفیت انجام خدمت به مردم را بالا میبرد.
مقدم در ادامه اظهار داشت: همفکری، تدابیر پیشگرانه و واکنش سریع متناسب با بحران حاصل مديريت کارآمد و همدلی بین دستگاهها است.
وی در ادامه این دیدار بیان کرد: ارایه خدمات با همافزایی و تعامل موجب اعتماد عمومی، رضایتمندی مردم و رشد و توسعه خواهد شد.
امیر مقدم آمادگی سازمان منطقه آزاد چابهار در بهبود وضعیت کنونی، پرهیز از موازی کاری، ارایه امکانات و تجهیزات به ستاد بحران جهت خدمت به مردم را اعلام نمود.
گفتنی است، این دیدار در دفتر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در ساختمان اداری شماره یک سازمان برگزار گردید.
تمامی حقوق مادی و معنوی این پایگاه محفوظ است..